woensdag 19 mei 2010

Huiver / Maggie Stiefvater


De boeken van Darren Shan en Stephenie Meyer kan ik wel met rust laten. De enige weerwolven die ik te pruimen vind zijn Dolfje en de Heen-en-weerwolf uit Pluk van de Petteflet, weerwolf Sam in het boek van Maggie Stiefvater is aan het rijtje toegevoegd. Mooi geschreven Amerikaans verhaal, maar ik krijg jeuk van de site van de schrijfster. Dit boek is eerste deel van een trilogie. Ik ga de andere delen niet lezen en naar de film die in de maak schijnt te zijn, ga ik heel zeker niet. Kerntitel Jonge Jury 2011.

1 opmerking:

Gerda zei

Mooi geschreven qua taal, niet qua inhoud? Aangezien je de volgende delen niet gaat lezen...

Ik zie dat je het probleem met reacties weer hebt opgelost!
Groetjes!

De gebroeders Maxilari / David Pefko

  De gebroeders Maxilari zouden in 2024 39 en 40 jaar oud zijn/worden. Het zou me verbazen als hun moeder nog zou leven, maar het is theoret...