zaterdag 8 mei 2010

De grote Baresi / Jim Docherty


In België heeft dit boek veel aandacht gehad, in Nederland veel minder. Het ligt vast aan mijn onvermogen om spannende verhalen te lezen. Het verhaal in dit boek kon ik helemaal niet volgen en de spanning ontging mij compleet. Sommige situaties in dit boek beschreven, waren nogal 'roalddahls', anderen nogal 'enidblytons', in elk geval Brits. Misschien volgde ik het verhaal niet omdat ik werd afgeleid door het bijdehandte taalgebruik van de hoofdpersoon.
Schotse schrijver bedenkt ook reclames terwijl hij zijn voetbaltalenten exposeert voor toevallig langskomende scouts.

Geen opmerkingen:

De gebroeders Maxilari / David Pefko

  De gebroeders Maxilari zouden in 2024 39 en 40 jaar oud zijn/worden. Het zou me verbazen als hun moeder nog zou leven, maar het is theoret...