zondag 23 mei 2010

Als niemand kijkt / Marjolijn Hof


Vanwege het onderwerp zal dit boek wel vaak gekozen worden. Het is een mooi boek dat een genuanceerd en realistisch beeld geeft van studentenleven aan een balletacademie. Maakt duidelijk dat veel talent en een perfect lichaam nog niet genoeg zijn om beroepsmatig danser te kunnen blijven. De hoofpersoon heeft geweldige ouders en een heerlijk normale familie. Heel ongebruikelijk in een Slash boek.

Hoop gauw ander werk van Marjolijn Hof te gaan lezen.

1 opmerking:

ans zei

Hallo Elly,
niet schrikken: dit is een reactie van je zus, die doet nu ook de 23dingencursus en heeft jouw blog bij haar rss feeds gezet.
Zelf heb ik deze titel van Marjolijn Hof nog niet gelezen, maar dat ga ik zeker doen. Haar "Moeder nummer nul" kan ik je aanraden, vond ik heel mooi. Dat geldt ook voor "Een kleine kans", waar ze in 2007 de Gouden Griffel voor kreeg. Een terechte GG deze keer. Het zal je duidelijk zijn: ik ben een Hof-fan.
Nou, misschien tot een volgende blogkeer,
veel groeten,
Ans

De gebroeders Maxilari / David Pefko

  De gebroeders Maxilari zouden in 2024 39 en 40 jaar oud zijn/worden. Het zou me verbazen als hun moeder nog zou leven, maar het is theoret...