zaterdag 26 oktober 2013

Eerste hulp bij een gebroken hart/huwelijksaanzoek / Marlies Slegers

Zal de griffeljury de moeite nemen Eerste hulp bij een gebroken hart te lezen of zal de jury het terzijde schuiven, wegens gebrek aan originaliteit? Daar heeft de jury een punt. Eeuwigheidswaarde kun je aan dit boek niet toekennen, wegens zeer modieus taalgebruik en dun verhaal. Maar voor de Kinderjury zijn bovengenoemde eigenschappen geen criteria, verwacht ik. Ik denk dat Marlies Slegers wel eens de geschiedenis in kan gaan als de opvolgster van Francine Oomen (Hoe overleef ik) en Manon Sikkel (Izzy Love), als winnares van de prijs van de Kinderjury dus. Vergeleken met Heartbreak Hotel door Izzy Love, hieronder, heeft dit boek over Liv veel meer vaart en humor. Ik wil een volgend deel graag lezen om te weten hoe het afloopt met de vader en de baby en de bruiloft. Uitleenpercentage Utrechtse bibliotheken: 68,8 %.

Geen opmerkingen:

De gebroeders Maxilari / David Pefko

  De gebroeders Maxilari zouden in 2024 39 en 40 jaar oud zijn/worden. Het zou me verbazen als hun moeder nog zou leven, maar het is theoret...