zondag 14 februari 2010

Amerikaanse schrijvers

De geheime sleutel naar het heelal / Lucy & Stephen Hawking
Iets in een aanschafinformatie heeft mij doen besluiten dit boek uit een andere bieb te reserveren. Ik weet niet meer wat. Als ik geen blog had, zou ik het niet hebben uitgelezen. Bizar boek met non fictie hoofdtukken en foto's over gedoe met planeten in heelal. Toch indrukwekkend.
Drums, girls & dangerous pie / Jordan Sonnenblick
Humoristische tranentrekker. Titel had vertaald moeten worden en omslag had van origineel moeten worden overgenomen om hier de lezers te trekken die het boek zeker wel verdient.

Geen opmerkingen:

De gebroeders Maxilari / David Pefko

  De gebroeders Maxilari zouden in 2024 39 en 40 jaar oud zijn/worden. Het zou me verbazen als hun moeder nog zou leven, maar het is theoret...