vrijdag 6 maart 2009

ding 3 en 4 RSS

Na 1,5 uur geklik met RSS, feeds, Netvibes en 23 dingen weet ik weer waarom ik nooit iets met RSS gedaan heb, het was mij al eens eerder uitgelegd namelijk. Veel te lastig, het wordt niet vertrouwd. Op mijn pc thuis, met MS Office 2007, zit een oranje feeds-knop in de browser-balk. Dat is een stuk minder omslachtig dan Netvibes. Nieuwe feeds zijn gemakkelijker toe te voegen en de knop licht op als een site RSS mogelijkheden biedt.

1 opmerking:

Unknown zei

Het is prima om de feedreader te gebruiken die voor jou het beste werkt. Voor mij is Netvibes de belangrijkste site in mijn internetbeleving en ik ben zeer tevreden over alle mogelijkheden...maar dat is voor iedereen weer anders.

Als je maar niet alles handmatig hoeft te bezoeken...daar gaat het om. Dat is namelijk pas echte tijdroof...

Hitler heeft mijn roze konijn gestolen / Judith Kerr

  When Hitler stole Pink Rabbit kwam in 1971 uit. In 2019 werd het verfilmd. Pas in 2022 was de film in Nederland te zien en nu, in 2026 kwa...