woensdag 9 oktober 2019

De geheimzinnige verdwijning van Toni Malloni / Harmen van Straaten

Met geheimzinnige zolders, verdwijntrucs en veel hocus pocus maakt de bescheiden Toni Malloni een reis naar de wereld van zijn verdwenen opa. Als ik me niet verplicht voelde dit boek uit te lezen, was ik op bladzijde 5 al afgehaakt. Het valt de schrijver niet te verwijten dat ik niet tegen gegoochel kan. Daarom zeg ik er alleen dit nog over: ik heb de laatste bladzijden gehaald. En er valt niet te twijfelen aan de goede bedoelingen van de schrijver/illustrator. Ik vind de trailer van De geheimzinnige verdwijning van Toni Malloni echt vet.

Geen opmerkingen:

De gebroeders Maxilari / David Pefko

  De gebroeders Maxilari zouden in 2024 39 en 40 jaar oud zijn/worden. Het zou me verbazen als hun moeder nog zou leven, maar het is theoret...