maandag 22 oktober 2012

Ik was altijd heel slecht in wiskunde : reken maar op de wiskundemeisjes / Jeanine Daems, Ionica Smeets

Ik was altijd heel slecht in wiskunde en ben dat nog steeds, maar ik ben nu in elk geval geinteresseerd. Wat 4 jaar wiskunde en talloze bijlessen op de middelbare school niet hebben kunnen bewerkstelligen, flikken de wiskundemeisjes in een regenachtig weekend. Dit jaar geen eindeloze Sinterklaaslootjestrekkerij en het spelletje met de 21 lucifers verlies ik nooit meer. Nu weet ik waar wiskunde goed voor is. De website van de wiskundemeisjes zou tot de favorieten van elke middelbare scholier moeten behoren en startpagina moeten zijn van elke (wiskunde-)leraar.

Geen opmerkingen:

De gebroeders Maxilari / David Pefko

  De gebroeders Maxilari zouden in 2024 39 en 40 jaar oud zijn/worden. Het zou me verbazen als hun moeder nog zou leven, maar het is theoret...