dinsdag 5 april 2011

Een ridder op de muur / Martine Letterie


De supermarkt bij ons in de buurt heeft een actie naar mijn hart. Je kunt 8 kinderboeken sparen van niet de eerste de beste auteurs (Letterie, maar ook Rindert Kromhout, Lydia Rood, Mirjam Oldenhave, Paul van Loon, Bies van Ede, Koos Meinderts en Anke de Vries). Alle boeken zijn eerder door Zwijsen uitgegeven. De actie is in samenwerking met Taptoe. De boeken zijn voor kinderen in groep 4-5, schat ik. Toen ik er gisteren weer één uitzocht, kwamen er twee meisjes op de stelling af, die elkaar vertelden welke boeken ze al hadden en welke ze nog wilden hebben. 't Is weer eens wat anders dan oranjeknuffels of dubbelwandige theeglazen. Als actie volgens mij ook succesvol. Een ridder op de muur is een oefenboekje, Avi 5, met best een leuk verhaal en geslaagde illustraties.

Geen opmerkingen:

De gebroeders Maxilari / David Pefko

  De gebroeders Maxilari zouden in 2024 39 en 40 jaar oud zijn/worden. Het zou me verbazen als hun moeder nog zou leven, maar het is theoret...