dinsdag 15 februari 2011

The Hours ; film


Net als de scholieren die Mrs. Dalloway bespraken op de website, vond ik het boek moeizaam lezen. Je probeert al lezend de hoofdpersonen en hun gedachtegang te begrijpen. Ik begreep ze niet. In Wikipedia las ik dat Mrs. Dalloway in de het boek en de film The Hours een belangrijke rol speelt. Ik hoopte dat ik het boek beter zou begrijpen als ik die film had gezien. Nee. Ik heb wel een prachtige film gezien, met even onbegrijpelijke hoofdpersonen. Ik ben niet in staat hen te begrijpen. Het leven is niet leuker. Nicole Kidman is een waanzinnig mooie Virginia Woolf.

Geen opmerkingen:

De laatste jager / Davide Morosinotto

  Morosinotto heeft veel research gedaan voor het schrijven van De laatste jager. Hij heeft zelfs een paar nachten in zijn uppie in de wild...