vrijdag 6 november 2009

Niemands bruid / Meg Rosoff


'Hoe ik nu leef' van deze schrijfster vond ik indrukwekkend. Ik las op een of andere site dat het boek verfilmd ging worden. Als ik nu 'movie how I live now' google, kom ik een heel summier stukje tegen, er moet een film (in de maak) zijn in de VS. 'Niemands bruid' leent zich volgens mij nog veel beter voor verfilming of voor een prachtige Engelse historische televisieserie. Maar die bloederige scenes op de paardenmarkt van Salisbury hoef ik niet te zien. Het paard op de kaft, de krullen en de romantische titel zullen er voor zorgen dat dit boek van Rosoff wel wordt geleend.

Geen opmerkingen:

De gebroeders Maxilari / David Pefko

  De gebroeders Maxilari zouden in 2024 39 en 40 jaar oud zijn/worden. Het zou me verbazen als hun moeder nog zou leven, maar het is theoret...