donderdag 24 december 2015

2015

Aan het begin van 2015 doken overal berichten op van mensen die een boek per week gingen lezen. Blogjaren nakijkend trok ik de conclusie dat ik de 52 makkelijk zou halen. Ik heb het aantal gehaald, maar niet zo makkelijk. Ik las 56 boeken. 19 Boeken waren bestemd voor kinderen tot ongeveer 12 jaar. Ik las 1 Engelstalig jeugdboek. Ik beluisterde 5 luisterboeken. 18 Titels waren bedoeld voor jongeren en 14 gedrukte boeken werden voor volwassenen geschreven. In 2014 las ik 7 boeken meer, vooral meer YA.
Favorieten 2015:


 12+








non fictie t/m 12 jaar








luisterboek







fictie t/m 12 jaar







fictie volwassenen







non fictie 12+

Geen opmerkingen:

Lava / Mireille Geus

  De vormgeving van Lava is een sprookje op zich. De bijzondere kleur en de verrassende illustraties op mooi papier, passen perfect bij prin...