vrijdag 13 januari 2023

Het rimpel perspectief / Hans Dorrestijn


 Het rimpelperspectief gered van de 0-lijst door het te lenen. Er zijn nog 13 exemplaren in de provincie. We kunnen wel met de helft toe, dunkt me. De ondertitel van Het rimpelperspectief luidt: Hoe overleef ik de oude dag? Ik heb wel een paar bruikbare ideeën opgedaan voor een heerlijke oude dag. Zo verheug ik mij erop de muziek van Harry Bannink te gaan beluisteren, alle linkjes op de website van Dorrestijn te openen en Niemand houdt zijn hart zo vast als ik te gaan lezen. ik denk dat ik dat maar alvast ga kopen van mijn kerstbonnen, want ik durf er niet helemaal op te vertrouwen dat dat boek nog op papier te leen is als ik eindelijk de leeftijd van de ouden van dagen heb bereikt.

Geen opmerkingen:

See you on Venus / Victoria Vinuesa

  Op het genre-etiket van de bibliotheekversie zien we een hoofd met inhoud. Daarmee wordt aangegeven dat het boek een psychologische roman ...