zondag 2 oktober 2022

Wat je van bloed weet / Philip Huff


Er zijn pas 9 maanden voorbij, maar ik denk dat ik het boek al heb gelezen dat op 1 in de top 5 volwassen fictie van 2022 komt. Eerder hoorde ik van mensen die niet verder kwamen dan de eerste twee hoofstukken in Wat je van bloed weet. Ik snap dat wel, het is echt heel pijnlijk en uitzichtloos wat er in huize Huff gebeurt. Ik ben blij dat ik wel door ben gegaan tot de laatste regels van het laatste hoofdstuk. Omdat een liefdeloos gewelddadig echtpaar er toch niet in is geslaagd om hun kinderen tot in de volwassenheid klein te houden.

Geen opmerkingen:

See you on Venus / Victoria Vinuesa

  Op het genre-etiket van de bibliotheekversie zien we een hoofd met inhoud. Daarmee wordt aangegeven dat het boek een psychologische roman ...