maandag 27 augustus 2018

Nevermoor : Morrigan Crow en het wondergenootschap / Jessica Townsend

Er is een nieuwe ster aan het magisch firmament. Ze heet Jessica Townsend. Haar eerste titel in de serie over het vervloekte meisje Morrigan Crow is overladen met prijzen. Op de Frankfurter Buchmesse stonden de uitgevers in de rij om de rechten te verkrijgen van de 'nieuwe Harry Potter'. Ik moet toegeven: meisje Crow, Jupiter Noord en hun vrienden in de stad Nevermoor , hielden ook mij in de greep. Tot het laatste hoofdstuk kon ik het best goed volgen. Daarna kon ik er met mijn verstand echt niet meer bij, maar dat is helemaal de schuld van mijn magisch onvermogen.

Geen opmerkingen:

Lava / Mireille Geus

  De vormgeving van Lava is een sprookje op zich. De bijzondere kleur en de verrassende illustraties op mooi papier, passen perfect bij prin...