woensdag 29 oktober 2014

The vanishing of Billy Buckle / Sally Gardner

Met een  Engels woordenboek op de smartphone in de hand dit waanzinnig Engelse boekje gelezen en heel veel bizarre Engelse woorden wijzer geworden. Sally Gardner heeft een detectivebureau bij elkaar gefantaseerd en er nu al 3 boekjes over  geschreven. The vanishing of Billy Buckle is het derde deel. Gardner heeft grappige figuren bedacht en beschrijft ze in heel rijk Engels, maar van het verhaal begrijp ik geen snars. Al die personages kan ik niet uit elkaar houden en over de motieven van hun handelingen tast ik in het duister. Misschien had ik eerst deel 1 moeten lezen. Fraai geïllustreerd, goedkoop uitgegeven.

Geen opmerkingen:

De gebroeders Maxilari / David Pefko

  De gebroeders Maxilari zouden in 2024 39 en 40 jaar oud zijn/worden. Het zou me verbazen als hun moeder nog zou leven, maar het is theoret...