woensdag 15 oktober 2014

Sannah / Roselinde van Berkel

Jonge lezers zijn enthousiast over Sannah, als ik de achterflap mag geloven. Ik geloof de achterflap. Sannah is een spannend en realistisch boek. Lekker vlot geschreven. Op Sargasso (http://sargasso.nl/author/roselinde-van-berkel/) schrijft Rosalinde van Berkel (werkzaam in de jeugdzorg) zeer lezenswaardige columns over haar werk en haar cliënten. Ik hoop er nooit mee te maken te krijgen, maar als het dan niet anders is, hoop ik medewerkers als deze schrijfster te treffen. Ook gerust mee te geven aan jongeren in een comfortabele thuissituatie. Percentage uitgeleend: 44.

Geen opmerkingen:

De gebroeders Maxilari / David Pefko

  De gebroeders Maxilari zouden in 2024 39 en 40 jaar oud zijn/worden. Het zou me verbazen als hun moeder nog zou leven, maar het is theoret...