zondag 28 augustus 2022

Eerlijk zeggen / Eva Hoeke

 

Eerlijk zeggen was mijn eerste kennismaking met Eva Hoeke. Ik hou er erg van om columns te lezen. Eerlijk zeggen stelde me niet teleur.  Sterker nog: ik heb keihard gelachen om sommige verhalen. Hoeke geeft veel van zichzelf en haar leven prijs, wekelijks in Volkskrant Magazine. Gedurfd, als je partner en de vader van je kinderen ook een bekende Nederlander is. Maar dat wist ik nog niet toen ik Eerlijk zeggen las. 
Klik hier voor gratis Hoeke-column. Of hier.
Komt het door het genre? Sommige verhalen deden me serieus aan Carmiggelt denken. Ik beloof een volgende bundeling te kopen in plaats van te lenen.



Geen opmerkingen:

Lava / Mireille Geus

  De vormgeving van Lava is een sprookje op zich. De bijzondere kleur en de verrassende illustraties op mooi papier, passen perfect bij prin...