woensdag 2 september 2015

Mijn haar is lang / Herman Brusselmans

De vakantie leek me wel een goed moment om eens een Brusselmans te lezen. Dit was de eerste die ik in handen kreeg na die ingeving. Veel plezier beleefd aan Mijn haar is lang. Het verhaal is een beetje suf en voor wie, net als ik, steevast de laatste bladzijden leest als hij halverwege het boek is, behoorlijk voorspelbaar. Maar de gesprekken die in het boek gevoerd worden zijn origineel, puntig en te leuk. Zijn zinnen zijn helemaal in orde, bevatten geen woord te veel. Meer over het haar van Brusselmans: https://www.youtube.com/watch?v=jafOmuUu3KY

Geen opmerkingen:

Lava / Mireille Geus

  De vormgeving van Lava is een sprookje op zich. De bijzondere kleur en de verrassende illustraties op mooi papier, passen perfect bij prin...