maandag 15 juni 2009

ding 19 social networks

Een jaar geleden, geloof ik, heb ik mezelf een Hyvesaccount aangemeten. Zo nu en dan krijg ik een mailtje met het verzoek vriend te worden. Dat beantwoord ik dan maar braaf bevestigend. Van mijn dochter krijg ik steevast een cynische krabbel. 'Zoho ma, je hebt nu al 8 vrienden.'
Ik ben nu ook Ingelinked, zit op Ning en in de groep Jeugdbibliotheekwerk van Web 2.0. Ik heb een Poken (bestand tegen wassen op 40 graden) en ik heb geloof ik nog wel meer accounts, want ik ga in op elke uitnodiging en op mijn beurt nodig ik ook zo'n beetje mijn hele adressenbestand weer uit. Ik netwerk me rot. Ik wou dat ik niet zo verdomd nieuwsgierig was, dan zou ik ook nog eens aan ander werk toekomen.

Geen opmerkingen:

See you on Venus / Victoria Vinuesa

  Op het genre-etiket van de bibliotheekversie zien we een hoofd met inhoud. Daarmee wordt aangegeven dat het boek een psychologische roman ...